سقف آلومینیومی لوور

سقف لوور آلومینیومی

سقف کاذب آکوستیک لوور آلومینیومی اغلب بعنوان راه حلی برای پوشش سقف فضاهای داخلی در اماکن تجاری با اشکال تیغه ای یا پروفیلی پیشنهاد می شود.
از قابلیتهای اصلی سقف کاذب لوور می توان به سبک وزن بودن آن به جهت استفاده از مقاطع آلومینیومی، قابلیت تولید در طولهای مختلف و به دلخواه مشتری (در صورت امکان) اشاره نمود.
سقف کاذب لوور آلومینیومی پروفیلی
لوور زیر مجموعه مهمی از سقف کاذب نواری را تشکیل داده و با توجه به عدم کاهش حجم ، شکست صوت ، تنوع در نوع پوشش و طیف رنگ بندی ،قابلیت اجرای سه بعدی و قوسی و نور پردازی از سطح و از پشت و … در بین انواع سقف کاذب گزینه ایده آل برای اماکن عمومی و تجاری و … می باشد.

جنس پانل های لوور :
پروفیل اختصاصی آلومینیومی دارای ضخامت های 1.5 تا 2.5 م.م

پوشش رنگ :
رنگ پودری الکترواستاتیک تمام اتوماتیک به ضخامت 60 الی 80 میکرون طبق استاندارد رال اروپا به انتخاب مشتری
سقف لوور آلومینیومی به واسطه دارا بودن امکان ابعاد خاص و همچنین قابلیت رنگ پذیری تمام کد رنگ های کد رال به عنوان سقفی مکمل در کنار اکثر سقف های کاذب استفاده می شود . از دیگر مزایای خوب آن می توان مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت ، زنگ زدگی ، و آفتاب شدید می باشد .
رنگ های طرح چوب بر روی این محصول زیبای الومینیومی بخوبی ایفای نقش کرده و قابلیت تشخیص اینکه آیا این محصول چوب است یا جنس دیگر را سقف می کند .
سقف لوور آلومینیومی می تواند در طول های مختلف و همچنین با سطح دید متفاوت طراحی و اجرا گردد .
سقف لوور آلومینیومی در اکثر مراکز خریدهای لوکس و فضاهای عمومی کاربرد اساسی دارد و شاید بتوان جدیدترین محل استفاده آنرا فرودگاه استانبول در سال 2019 خواند .
لوور آلومینیومی قابلیت استفتده فضای درون و بیرون ساختمان را کاملا داراست .