سقف آبرنگی آلوم سازه
سقف آبرنگی آلوم سازه

سقف های کاذب به عنوان سقف پوشاننده سقف سازه ای به کار برده می شوند که معمولا بسته به محل کاربری جنس و طرح انها فرق می کند .
به عنوان مثال در فرودگاه ها ، ایستگاه های مترو ، پایانه های مسافربری ، کارخانجات و مکان هایی که به سقف های کاذب با ماندگاری و مقاومت بالا احتیاج است از سقف های کاذب فلزی نظیر :
تایل آلومینیومی ، دامپا ، گریلیوم ، لوور ، لوکسالون ، استفاده می شود .
در مکان هایی که نیاز به داشتن سقفی کاذب با هزینه پایین و زیبایی نسبی مد نظر است از سقف های کاذب گچی با طرح های ، گچی پشت فویل دار روکش پی وی سی ، سقف گچی سوراخ نامنظم ، سقف گچی سوراخ منظم دایره ای ، سقف گچی سوراخ مربعی .
گاهی اوقات نیاز هست تا دقیقا از سقف هایی استفاده شود که دقیقا باید مثل سقف های گچی سنتی به نظر بیایند اما سرعت کار بسیار مهم است که در این مواقع از سقف های کاذب کناف استفاده می شود که معمولا قابلیت ضد رطوبت (MR ) ضد حریق ( FM) معمولی ( RG) را دارا می باشند .
گاهی برای پوشش سقف مکانی که آکوستیک شدن فضا بسیار اهمیت دارد باید از سقف های کاذب آکوستیک (مینرال ) یا معدنی استفاده بکنیم .
برای زیبا ساختن سقف محل هایی که قابلیت عبور نور برای ما مهم است و همچنین ضد رطوبت بودن محصول هم برای ما اهمیت دارد از سقف های کاذب آسمان مجازی ، سقف های طلقی ساده ، سقف های پتینه رنگی و یا سقف های معرق و آبرنگی نیز استفاده می کنیم .
سقف های کاذب دنیایی از انتخاب را برای ما ارائه می کنند که با توجه به محل و شرایط اقلیمی از انها استفاده می کنیم .
همچنین می توانیم در برخی اوقات از سقف های کاذب نظیر کناف و تمامی سقف های ذکر شده به صورت ترکیبی استفاده کنیم تا زیبایی و عملکرد مطلوبتری را داشته باشیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *